کد خبر: 15292

معاون بهزیستی:

معاون بهزیستی از اهمیت تحصیل دانشجویان و تاثیر آن در پیشرفت جامعه خبرداد و گفت: به همین سبب تحصیل دانشجویان بهزیستی رایگان شد.

مصطفی علیزاده در گفت و گو با قم خبر، بااشاره به آمار دانشجویان تحت حمایت بهزیستی قم اظهارداشت: در حال حاضر 252 دانشجو در مقاطع مختلف از خدمات تحصیل رایگان بهزیستی استفاده می کنند.

 
معاون توانبخشی بهزیستی قم بااشاره به ارائه خدمات تحصیلی به دانشجیان افزود: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه های دولتی نیز مبلغی نیز به عنوان هدیه اهدا می شود.
 
وی بااشاره به پرداخت هزینه تحصیل به دانشجویان بهزیستی تصریح کرد: درگذشته بخشی از هزینه های تحصیل دانشجویان از سوی بهزیستی پرداخت می شد اما از سال جدید هزینه تحصیل دانشجویان رایگان می شود.
 
علیزاده بااشاره به هزینه های انجام شده از سوی بهزیستی برای مددجویان تاکید کرد: درحال حاضر 450 ویلچر ویژه بزرگسال و 70 ویلچر ویژه کودکان در سال گذشته برای مددجویان خریداری شده است که به آنها تحویل داده شد.
 
معاون توانبخشی بهزیستی قم بااشاره به پرداخت هزینه ویژه نگهداری معلولان ضایعه نخاعی در قم اظهار داشت: در حال حاضر 356 بیمار ضایعه نخاعی در استان وجود دارد که از سه ماه گذشته برای نگهداری آنها ماهانه 120 هزارتومان کمک هزینه به آنها پرداخت می شود.
 
وی بااشاره به آمار بیماران اعصاب و روان در استان افزود: درحال حاضر بیش از 2 هزار بیمار اعصاب و روان وجود دارد که 60 خانم و 72 آقا نیز در مراکز شبانه روزی نگهداری می شود و دو پزشک و مددکار کار ویزیت از این بیماران را برعهده دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

مهمترین اخبار

تازه های خبری